Subject: FW: Kinnituskirja küsimine - Harju ja Rapla maakonna külmakahjustuste likvideerimine 278756
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 13:30:44 +0300

From: Kristjan Kikkas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 21, 2025 1:42 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kinnituskirja küsimine - Harju ja Rapla maakonna külmakahjustuste
likvideerimine 278756

Tere,

Palun kinnituskirja eelmise aasta tööle: Harju ja Rapla maakonna
külmakahjustuste likvideerimine (Viitenumber: 278756).

Lugupidamisega

Kristjan Kikkas

Viamer Grupp OÜ

Tel. +372 56151439

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.